Hvordan bestiller jeg? Sådan foregår bestillingen af et show Første samtale Du kontakter os via hjemmesiden eller pr. telefon med dato, tidspunkt, adresse og valg af pakke.Vi fastlægger sammen afskydningsstedet ved hjælp af luftfotos.Vi diskuterer mulighederne for showet det angivne sted og snakker om eventuelle specielle ønsker. Inden showet Vi foretager en fysisk besigtigelse af afskydningsstedet.Vi sammensætter showet efter aftalen.Såfremt området er privat og ejes af en anden person end dig, indhentes tilladelse til brug af arealet.Vi indhenter tilladelse til afskydning fra de lokale myndigheder.Betaling forekommer senest på showdagen. På showdagen Vi henter fyrværkeriet på vores lager og foretager en ADR-transport til stedet.Vi ankommer med alt udstyr, ildslukningsmateriel og fyrværkeri typisk 4-6 timer før showstart, afhængig af showets størrelse.Vi melder vores ankomst telefonisk til dig.Vi afspærrer området og påbegynder opsætning af showet.Showet startes, når du giver det aftalte signal.Efter showets afslutning, rydder vi området op og skiller os af med affaldet.