Hvordan bestiller jeg?

Sådan foregår bestillingen af et show

Første samtale

  • Du kontakter os via hjemmesiden eller pr. telefon med dato, tidspunkt, adresse og valg af pakke.
  • Vi fastlægger sammen afskydningsstedet ved hjælp af luftfotos.
  • Vi diskuterer mulighederne for showet det angivne sted og snakker om eventuelle specielle ønsker.

Inden showet

  • Vi foretager en fysisk besigtigelse af afskydningsstedet.
  • Vi sammensætter showet efter aftalen.
  • Såfremt området er privat og ejes af en anden person end dig, indhentes tilladelse til brug af arealet.
  • Vi indhenter tilladelse til afskydning fra de lokale myndigheder.
  • Betaling forekommer senest på showdagen.

På showdagen

  • Vi henter fyrværkeriet på vores lager og foretager en ADR-transport til stedet.
  • Vi ankommer med alt udstyr, ildslukningsmateriel og fyrværkeri typisk 4-6 timer før showstart, afhængig af showets størrelse.
  • Vi melder vores ankomst telefonisk til dig.
  • Vi afspærrer området og påbegynder opsætning af showet.
  • Showet startes, når du giver det aftalte signal.
  • Efter showets afslutning, rydder vi området op og skiller os af med affaldet.

+45 78 70 70 87

Bomosevej 19
2970 Hørsholm

info@nian-fireworks.dk

Call Now Button
da_DK
en_US da_DK
Scroll til toppen